lørdag den 5. april 2014

Minus 1,9 kg garn

Sidste weekend ryddede jeg op i mit tøj - soterede og smed ud. Så meget at alt mit tøj nu kan være i skabene og jeg ikke længere skal rotere sommer- hhv. vintertøjet som på skrift har stået i kasser på loftet. Noget gik jeg bare aldrig med og noget kommer jeg aldrig mere til at passe grundet en lidt ændret figur end for nogle år siden... 
Noget af de jeg aldrig gik med er de 1,9 kg garn på billedet. Klukka i Lett-lopi kradser for meget, FLS er forvasket og gathering stripes er krympet lige nok til at den er tre centimer for kort på både ærmer og i længden. Og resten gider jeg bare ikke rigtig mere.
Men det er lidt svært at smide ud/give til genbrug. I en hel uge har de ligget i en pose i gangen og dagligt mindet mig om at de er der. Og at jeg skal gøre noget. I strikkeklubben mente de strikkende samer klart, at gammelt strik der ikke bruges bare skal videre i systemet. Og det har vel ret i?

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Jeg giver aflagt strik til genbrug næsten uden at blinke, så jeg vil give dem ret :)