søndag den 18. oktober 2015

Efterårsdage

Børnene har holdt fri hele ugen og besøgt Bedste de første dage. Alle tre på én gang. Det er godt nok sjældent vi er helt børnefri! Og hvor er det stille - jeg er ikke helt sikker på jeg bryder mig om det... Så vi brugte tiden på at arbejde:-)
 Vi havde heldigvis også nogle fridage sammen. Vi tog på skattejagt sammen...
 ...og fandt nisser og trolde i skoven. Kristine styrede kortet og sporene, så vi fandt heldigvis også skatten til sidst (slikposer).
Vi har været kreative:
malet
udhulet græskar
og broderet.
Jeg er færdig med clue 2 (sllikbutikken) og clue 3 (juletræsbutikken). Clue 4 skal ligge som en bjælke under hele byen, men kommer først på fredag, så jeg væbner mig med spænding og tålmodighed.
I morgen står den så atter på arbejde, børnehave og skole. Og det er vel alt i alt også ok.