onsdag den 17. oktober 2012

Purple sokker

Mønster: 60 masker slået op (allerede!), 3/1 rib, str. 35/36.
Garn: 58 gram Arwetta Classic i purple dreams. Lige en farve for Kristine og jeg synes  faktisk også det er nogle fine farver.
Pinde: 2,25 mm.
Hot? De var egentlig til mig, men ved den seneste sokketælling opdagede jeg at hendes fødder vist er vokset lidt siden jeg strikkede dem. Så nye måtte der til. Det her par har været på pindende i uendeligheder, så da jeg for alvor tog dem frem igen var det ikke svært at beslutte at Kristines skulle have dem. Ikke at det gjorde arbejdet meget mindre - med samme antal masker og en str. 35/36 er der ikke andet end et par cm i længden på foden til forskel på mine. 

3 kommentarer:

Fuglemamma sagde ...

Jeg har også begynt å måtte overlate sokker strikket til meg selv til barna. De vokser til! Herlige sterke farger.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

ja ja, bare vent, hun overhaler dig nok inden længe :)
De ser nu dejlige ud, de sokker!

strikkeforsker sagde ...

Uha godt man har et lager med to pigebørn. Pas på din sko :-)