fredag den 1. februar 2013

Jaywalkers # 4

Det har været en uge fuld af sygdom, diarre og øgleri. Og travlhed. Og afstemning af hinandens kalender. Her til eftermiddag begyndte patienten så småt at være sig selv igen og i stand til at pjatte med mor.

Man må se på det positive - jeg var i strikkeklub i går og fik  strikket mit fjerde par Jaywalkers færdige. Jep, det er et mønster der sidder utroligt godt på min fod og de er helt mediative at strikke med ind- og udtagninger på hver anden pind. Sidste par forærede jeg væk og disse er der slidt hul i (ikke overraskende, da garnet ikke var forstærket), så der er tit bud efter det første par og derfor er dette par til mig selv:-)
Mønster: Jaywalkers Socks af Grumperina. Mindste størrelse (76 masker) og skaftet på ca. 16 cm.
Garn: Lornas Laces Shephers Sock, farve Robot Overlord. Forbrug 83 gram. Tredie par strikket i dette garn - det er altid spændende at se farvefordelingen. Denne gang er der virkelig poooling. Det generer ikke mig det mindste og det er sjovt at se forskellen på skaftet og foden.
Jeg har rigeligt garn til endnu et par - købte per automatik to garn selvom jeg jo godt ved at de er begyndt at lave 100 grams bundter... Ja. ja, de bliver jo nok også et par sokker en dag.
Pinde: 2,25 mm
Hot? Øhhh, ja.

Og nu er der dømt weekend!

3 kommentarer:

Ulla sagde ...

Aaaggghhh syge børn, det ramler altid sammen med deadlines.
Smukke jaywalkers og farven er fed. Lorna's laces holder også hos mig, det første par er ved at være slidt op efter ca 8 års brug, wollmeise merino synes jeg også slides for hurtigt.

Fuglemamma sagde ...

Kjempeflotte sokker, virkelig oppsiktsvekkende! Håper pasienten er frisk nå.

Anonym sagde ...

%spinfolderdelete -C:\GSA\data\content\comment%

my web site; outlet hogan