mandag den 30. december 2013

Rocky Road

Jeg har været næsten strikkemonogam i december og det er der kommet denne skønne trøje ud af:
Mønster: Rocky Road af Heidi Kirrmaier. Jeg har strikket den lange version, str. M1. Ingen ændringer overhovedet.
Garn: Blackhill højlandsuld, strikket dobbelt i farven blåbær. Som udgangspunkt en lidt usædvanlig farve for mig, men jeg synes nu den er ret fin så jeg skal nok blive glad for den. 503 gram garn er brugt.
Pinde: 4½ mm.
Hot? Den er lækker! Hyggelig at strikke omend lidt tung til sidst og så minder mønstret mig om strik fra dengang jeg var barn. Jeg huser en venindes sweater der havde et lignende strukturmønster jeg bare synetes var så flot. Og nu har jeg selv en :-) 

Ellers holder vi juleferie i adstadigt tempo. Vi har på været på farten og selv haft gæster, men altsammen i overkommeligt tempo med indbygget tid til at bygge Lego, spille de nye spil og sumpe. Det er slet ikke så ringe endda....

Ingen kommentarer: