lørdag den 24. januar 2015

Lørdag

En af de gode af slagsen :-)
Vi startede ud med nybagt morgenbrød. Så tog Andreas og jeg til fodboldstævne - bare ham og mig. Alenetid er altid godt, også selvom de tabte alle fire kampe... Og da jeg kom hjem havde posten haft nyt garn med til mig.
Efter frokost gik alle tre børn sammen ud for at lege i sneen. Med otte års aldersforskel mellem ældst og yngst er det alligevel en sjældenhed. Mor måtte også ud og lege i sneen og fotografere og så gik drengene og jeg en tur bare for at lave fodspor i den nye knirkende sne.
 Andreas havde sin nye hue på. 
Mønster: 'Harry' af Nanna, str. 54 cm. Prøvede med en pompom, men den blev ikke pænt og den passer også bedre under cykelhjelmen uden.
Garn: 34 gram bomuld/uld. Tror jeg nok. Garnet er rester jeg har fået fra en fra strikkeklubben beregnet til mit Vivid-tæppe, men nu er det så blevet til en hue istedet.   
Pinde: 3½ og 4 mm.
Hot? Den har lunet dejligt i dag :-)
 Nu er manden og de to ældste taget ind til byen for at se håndbold på storskærm og så er der alenetid med mindstemanden. Dét er altid hyggeligt. Som regel er han glad og tilfreds hvis jeg bare sidder på værelset og strikker.
Så jeg er startet på et spitnyt strikketøj med mit spritnye garn. Lidt trøstegarn skulle jeg have efter fiaskoen.
I aften er der håndbold, dr who (netflix) og mon ikke jeg kan overtale manden til en kæææmpe skål hjemmelavede popcorn?
Det er da en god dag!

Ingen kommentarer: