søndag den 6. april 2014

3. projekt

Selvom jeg aldrig fik strikket 'Tivoli' af Hanne Falkenberg som jeg købte garn til for et år siden i Saltum, er pengene hertil da ikke spildt. Først fik jeg en 'ravello', så fik Johannes 'Poppy' og nu får min mor de ønskede sorte håndledsvarmere:
 Jeg undskylder på forhånd for den dårlige billedekvalitet - skarpe billeder af sort mønsterstrik har jeg ikke evner til at tage:-)

Mønster: Det samme som sidst - blot lidt længere.
Garn:15 gram sort shetlandsuld.
Pinde: 3,5 mm.
Hotte? For den gigtplagede modtager skal de nok gavne. Hun får dem i næste uge når hun kommer forbi et par dage - mens gemalen bruger ugen i Hamburg med en flok elever.
P.s.: Årets allerførste garnindkøb er i øvrigt en realitet - er lidt cool over at jeg nåede helt hen til april!

1 kommentar:

Fuglemamma sagde ...

De var kjempefine, og jeg synes ikke du trenger å unnskylde bildekvaliteten heller! Godt du tar hånd om din mors håndledd!