søndag den 18. januar 2015

...34, 35, 36!

For en uges tid siden tog Andreas alle mine hjemmestrikke strømper ud af skuffen og talte 35 par! Kun til mig :-) Han er selv glad for sine 3 par, så det gav god mening for ham at have maaaange.
Og nu har jeg så 36 par.
Mønster: Zigzagular Socks. Udg. pkt. 64 masker.
Garn: 73 gram Lorna's Lace i faarven 'Pocket Square'. De er mere orange og brune i farverne end billedet gengiver, sådan lidt efterårsagtige.
 Pinde: 2,25 mm Karbonz strømpepinde - mit førstevalg til strømper.
Hot? Ja. Man kunne selvfølgelig godt overveje om man skulle strikke mere til andre, for der er faktisk slet ikke mere plads i strømpeskuffen.

Ellers har weekenden gået med at holde fødselsdag for min far. Han blev 70 år. Ikke at jeg synes han er gammel og han er da heller ikke gået på pension endnu - eller har konkrete planer herom. Men jeg var også voksen dengang han fyldte 50 år. Det er sådan lidt underligt - det føles som om det er mig der er ved at blive gammel. Suk, lidt småfilosofisk sådan en søndag eftermiddag. Det er godt der er håndbold om lidt!

2 kommentarer:

Monstermønster sagde ...

36 par! DA går du ikke tom med det første :)

Jane sagde ...

Hvor er de flotte :-)
Jeg har også omkring 35 par i skuffen som er i brug + ca 20 par der ligger helt ubrugte i en pose......alligevel bliver jeg ved og ved med at strikke sokker......elsker det simpelthen :-)