søndag den 16. november 2014

Le Café, le soir

Det var egentlig meningen at jeg ville vise min færdige havetrøje aka 'Ease', men det mørke novembervejr satte for mørke spor, så jeg venter på bedre vejr... Eller??? For Jarnvig (altså DRs meterolog) havde i fredags spurgt på facebook hvad folk egentlig kaldte det grå og disede novembervejr. Og jeg hæftede mig ved STRIKKEVEJR! Selvfølgelig! Så jeg har strikket og færdiggjort disse par strømper:
Mønster: Glatstrikkede strømper med hælflap. Udgangspunkt 60 masker.
Garn: 60 gram Opal van Gogh i farven 'Café om aftenen'. Billedet (aka plakatversionen) hænger på et af vores badeværelser (!), så selvfølgelig måtte jeg have et matchende strømper... Og så fordi farverne er fine omend lidt skarpe blå på billedet. 
Pinde: 2,25 mm
Jeg har også strikket på en 'prikkehue' til Johannes. Og da det jo er et mønster fra Diplodocus har jeg naturligvis samtidig drukket min the fra en Mumikop:-)
Børnene? De har være sendt i haven for at arbejde:-)

Ingen kommentarer: