mandag den 15. oktober 2012

Tankestreg

...og mange retmasker senere var der pludselig en 'Tankestreg'. Igen er det Kristine selv der på Husflidsmessen spurgte om jeg ikke nok ville strikke sådan en til hende. Og det ville jeg selvfølgelig gerne:-) 
 Mønster: 'Tankestreg' af Bente Geil. Min første Bente Geil model og ingen ben i det. Str. 10 år helt uden modifikationer andet end at min strikkefasthed i højden ikke passede så jeg har lidt flere striber end opskriftens for at kompensere.
Garn: 212 gram geilsk bomuld og uld i farverne c5, c6 og c7, der vil nærmest kan beskrives. som lys lilla, brombær og rosa. Opskriften kræver to nøgler af alle farver, men jeg kunne snildt nøjes med et lilla og det er til største størrelse...
Pinde: 3mm
 Hot? Den er fin og Kristine er rigtig glad for farvevalget. Den vokser lidt i brug, men det er vel forventeligt og ikke noget en vask ikke kan løse. Den var fin at strikke, men jeg kan nu bedst lide den rene uld...
PS: Bemærk at årets forbrug nu er større end årets indkøb. Så længe det nu varer....

3 kommentarer:

Fuglemamma sagde ...

Så stor hun har blitt! Og så flott den ungen damen ble i sin lilla tankestreg. Det er gøy når de bestiller selv hva de vil ha.

GrenDesign sagde ...

Hvor er hun fin i sin Tankestreg - måske jeg skal vise den til datterbarnet? Hun er blevet strikke-kræsen og den fine sag kan måske friste......

Anonym sagde ...

supreme shirt
supreme hoodie
off white jordan
yeezy boost 700
goyard
off white
fear of god
bape sta
jordan 11
curry 9